31 okt. 2010

Inte starkare än den svagaste länk

Jag var ute och intervall joggpromenerade idag, man FÅR hitta på egna begrepp och träningsformer! Mina skenben håller inte och jag måste ju börja nånstans. Det är såklart högre belastning på dom nu i och med min vikt men även som lättviktare så är dom klena.

Tar tacksamt mot tips på  vad jag kan göra med dom där skenbenen.

Finns det bra skydd, ska jag linda dom som fan?? Jag är typ som Bamse i benpress men just den där delen av benet är död. Dom hindrar mig också från att åka inlines och skidor  i den utsträckning jag vill.

HJÄLP mig!



När Hera har sitt långsnöre på sig så tillåter det mig att ha lite högre tempo. Jag slipper vänta på henne när hon luktar och kissar. Några skeptiska tanter får man räkna med, hon skulle aldrig gå fram till dom ändå. OBS mycket träning bakom det!

- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

Anonym sa...

Häftigt med Hera i lång lina ! Vilken träning ni måste ha lagt ner . Toppen . Kämpa på ! Tyvärr inga tips på dina ben mer än att köpa ett par riktiga skor och börja lugnt med joggingen´så benen hinner vänja sig .